Alliantie
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Alliantie

Voor alle Leden van nWo en BG'S
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Forum actieviteit?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Scouted

Scouted


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 28-04-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : den bosch nederland

Forum actieviteit? Empty
BerichtOnderwerp: Forum actieviteit?   Forum actieviteit? Icon_minitimedi apr 28, 2009 4:13 pm

Hey, weet niet is deze aliantie zo dood of wat???????

bedoel ben dan wel noobie met me 17 punten... maar weet wel (toen ik nog in uni 1 speelde)
zat in N.G.E en daar was forum actievieteit met 20 leden en wing tog wel beter als dit????
bedoel hoe kan je nou lekkere slagen posten??? ofzo als tog niemand er op keikt beetje zonde niet????

En dan nog iets...
Weet niet of er mense zig hier mee bezig houden, maar staat voor alle leden van deze alie plus wing neem ik aan ???...

maar als ik uitlog en dus als gast kijk kan ik in alle topic kijken???
lijkt me neit bepaalt fijn als je oorlog hebt???
mis kan daar wat aan gedaan worden??
hoeft niet bedoel is maar een idee....
en lijkt me tog wel gaaf als we wat forum activieteit hebben niet ??
gezelig beetje kletsen en doen Smile

Gr Roderick Ingame Scouted!
Terug naar boven Ga naar beneden
LordLong
Admin



Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 20-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Forum actieviteit? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum actieviteit?   Forum actieviteit? Icon_minitimedi apr 28, 2009 9:51 pm

Ja deze alliantie bestaat nog niet lang het mag mss dood lijke maar ik ga der leve krijge ik ga dees forum verplicht maken iedereen moet zich registeren voor een bepaalde datum en die het ni doen gaat er uit grtz lordlong echte naam niels
Terug naar boven Ga naar beneden
https://allinwoogame.actieforum.com
GReddy




Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 22-04-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Zoetahmeur

Forum actieviteit? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum actieviteit?   Forum actieviteit? Icon_minitimedi apr 28, 2009 10:18 pm

kijk ik heb me wel aangeboden om een forum te maken voor deze alliantie omdat ik tog een eigen webhosting, dan is het gewoon forum met alle permisies er aan die we nodig hebben en ik wil het nog steeds doen dus als er intresse in is en er tog nog weinig is opgezet op de forum wil ik er best wel 1 maken

grtz,

Sven aKa GReddy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.sveniuh-greddy.nl
LordLong
Admin



Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 20-04-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : België

Forum actieviteit? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum actieviteit?   Forum actieviteit? Icon_minitimewo apr 29, 2009 2:32 pm

Beste GReddy Heb je toegevoegd aan de moderatoe groep want jou naam staat in het blauw kleur van een moderator want een lid heeft een rode naam
Grtz
LordLong

Niels
Terug naar boven Ga naar beneden
https://allinwoogame.actieforum.com
Scouted

Scouted


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 28-04-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : den bosch nederland

Forum actieviteit? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum actieviteit?   Forum actieviteit? Icon_minitimewo apr 29, 2009 3:16 pm

LordLong schreef:
Ja deze alliantie bestaat nog niet lang het mag mss dood lijke maar ik ga der leve krijge ik ga dees forum verplicht maken iedereen moet zich registeren voor een bepaalde datum en die het ni doen gaat er uit grtz lordlong echte naam niels

Dat verplicht zou ik niet doen,
probeer ze gewoon beetje te stimuleren ofzo
bedoel is veel makelijker. en overzichterlijker je kan dinge truglezen enz enz.

en als je naar top alli kijk met hoge speleres... hebe ook een forum is vele male makelijker als een ingame bericht en terweil je een aanva van 30 min hebt geplant ofzo en je kan niks kan je tog wel eve 1 sec vinde om op het forum te kijken ofzo?? bedoel zoveel tijd gaat er nu ook weer niet in zitten..

ben miss wel niet zo goed kwa punten maar ben net begonnen heb ooit in uni1 gespeelt toen o game net was dus denk wel dat ik weet waar ik over praat,

maja als we alemaal steentje bij dragen dan moet da vast lukken Smile

Gr Scouted
Terug naar boven Ga naar beneden
bitterbal




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 15-06-09

Forum actieviteit? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum actieviteit?   Forum actieviteit? Icon_minitimema jun 15, 2009 12:37 pm

Scouted schreef:
Hey, weet niet is deze aliantie zo dood of wat???????

bedoel ben dan wel noobie met me 17 punten... maar weet wel (toen ik nog in uni 1 speelde)
zat in N.G.E en daar was forum actievieteit met 20 leden en wing tog wel beter als dit????
bedoel hoe kan je nou lekkere slagen posten??? ofzo als tog niemand er op keikt beetje zonde niet????

En dan nog iets...
Weet niet of er mense zig hier mee bezig houden, maar staat voor alle leden van deze alie plus wing neem ik aan ???...

maar als ik uitlog en dus als gast kijk kan ik in alle topic kijken???
lijkt me neit bepaalt fijn als je oorlog hebt???
mis kan daar wat aan gedaan worden??
hoeft niet bedoel is maar een idee....
en lijkt me tog wel gaaf als we wat forum activieteit hebben niet ??
gezelig beetje kletsen en doen Smile

Gr Roderick Ingame Scouted!

Toevallig nooit in uni 7 gezeten? ben ik 2 jaar geleden gestopt op 3mil punten, zat in T.U.G. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Forum actieviteit? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum actieviteit?   Forum actieviteit? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forum actieviteit?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Alliantie :: Ogame :: Vrage-
Ga naar: